Уважаеми клиенти,
Замяна или връщане на артикул/и може да бъдат лесно осъществени до 14 дни след получаването на артикула. Размерът е неподходящ, не отговаря на очакванията Ви или просто не Ви харесва? Не се притеснявайте!
Заедно с Вашата пратка, ние сме Ви изпратили автоматично подготвена и принтирана товарителница за връщане и формуляр за връщане. Моля, ако сте загубили товарителницата си за връщане или тя липсва, да ни се обадите на тел. 073 559 397 или 0899 130 214, за да Ви продиктуваме номера и.
Ако все пак не желаете да използвате товарителницата за връщане, може да изпратите дрешките заедно с прикачен формуляр на следният адрес:
Получател: Сиена Джой ЕООД
Тел.: 0899130214
гр. Благоевград ул. Георги Попов 45
Моля, ако с поръчката си не сте получили формуляр, преди да пристъпите към връщане или замяна на даден артикул/и, първо да свалите ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА_InfantJoy и да го прочетете внимателно!
Във формуляра ще откриете всички условия и необходими данни, които ще са ни необходими, за да изпълним процеса по връщане/замяна бързо и безпроблемно. Моля да го подпълните и прикачите към поръчката.
При въпроси, не се притеснявайте да се свържете с нас на тел: 0899130214, и-мейл (info@infantjoy.bg) или фейсбук месинджър, за да асистираме с всички необходими детайли.
Повече за самия процес:
ЗАМЯНА
Замяна може да бъде извършена до 14 (календарни) дни от датата на получаване (доставка) на поръчката. Стандартните изисквания са:
- Артикулът да НЕ е с нарушена цялост, носен, пран, с мирис или гладен, както и да не са правени опити за отстраняване на дефекта, ако има такъв.
- Артикулът да има запазен търговски вид и да го придружават всички негови етикети и опаковки, които също да бъдат в изряден търговски вид – да не бъдат скъсани, изцапани и наранени/измачкани.
Ако отговаряте на горепосочените условия, следващите стъпки са:
1. Подпълване на формулярът за връщане/замяна. Моля оградете “замяна” на посоченото за това място.
2. Подготвяне на дрешките за замяната.
3. Обаждане към нас, за да запазим желаните нови артикули за Вас, докато старите пътуват.
4. Изпращане на артикулите от Ваша страна с прикачен формуляр и залепена товарителница за връщане/замяна върху куриерския плик. Може да изпратите пратката си както от офис на Еконт, така и от личен адрес.
5. Получаването им от наша страна.
Моля, не изпращайте пратки със Спиди или до различен от посочения адрес. Не носим отговорност за пратки изпратени с грешни данни.
Пратката следва да бъде изпратена БЕЗ наложен платеж и СЪС заплатена доставна цена.
След като получим дрешките обратно, те минават през ОТК проверка и контрол, за да се установи техния запазен търговски вид. Моля не изпращайте прани дрехи или дрехи с аромат, работим с бебета и деца с алергии. Молим Ви да бъдем отговорни заедно.
При одобрение, следва да изпратим новите (запазени) дрешки към Вас рамките на 3 работни дни.
Важно при замяната! Молим всички клиенти, в денят на изпращане на дрешките обратно, да се свържете с нас, за да запазим артикулите, за които желаете замяна! По този начин можем да сме сигурни, че те ще бъдат налични и запазени до момента на пристигането на старите дрешки.
ВРЪЩАНЕ
Връщане може да бъде извършено до 14 (календарни) дни от датата на получаване (доставка) на поръчката. Стандартните изисквания са:
- Артикулът да НЕ е с нарушена цялост, носен, пран, с мирис или гладен, както и да не са правени опити за отстраняване на дефекта, ако има такъв.
- Артикулът да има запазен търговски вид и да го придружават всички негови етикети и опаковки, които също да бъдат в изряден търговски вид – да не бъдат скъсани, изцапани и наранени/измачкани.
Ако отговаряте на горепосочените условия, следващите стъпки са:
1. Подпълване на формулярът за връщане/замяна. Моля оградете “връщане” на посоченото за това място.
2. Подготвяне на дрешките за връщане.
3. Изпращане на артикулите от Ваша страна с прикачен формуляр и залепена товарителница за връщане/замяна върху куриерския плик. Може да изпратите пратката си както от офис на Еконт, така и от личен адрес.
4. Получаването им от наша страна.
Моля, не изпращайте пратки със Спиди или до различен от посочения адрес. Не носим отговорност за пратки изпратени с грешни данни.
Пратката следва да бъде изпратена БЕЗ наложен платеж и СЪС заплатена доставна цена.
След като получим дрешките обратно, те минават през ОТК проверка и контрол, за да се установи техния запазен търговски вид. Моля не изпращайте прани дрехи или дрехи с аромат, работим с бебета и деца с алергии. Молим Ви да бъдем отговорни заедно.
При одобрение, следва да възстановим заплатената сума за тях в рамките на 10 работни дни.
Възстановяването на суми се извършва САМО по банков път на предоставеният от Вас IBAN във ФОРМУЛЯРА или като код за следващо пазаруване.
ВНИМАНИЕ!
*Доставките по ЗАМЯНА и ВРЪЩАНЕ се поемат от клиента.
*Клиентите ни ползват -30% отстъпка от доставните цени на Еконт – при получаване на всичките си пратки (при първо получаване както и при замяна).
*В случаите, когато клиентът ползва безплатна доставка за поръчка с обща сума над 99лв и в последствие желае да върне всички артикули, то сумата заплатена от нас за първоначалната доставка на стоките ще бъде удържана от сумата за възстановяване. Правилото не важи при замяна или връщане на част от поръчката.
Моля, НЕ изпращайте пратки БЕЗ ПОДПЪЛНЕН И ПРИКАЧЕН ФОРМУЛЯР! Той ще ни даде информация за Вашата поръчка и последващия процес.
Свалете формуляра тук —> ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА_InfantJoy
Благодарим Ви! За нас е чест да сте наши клиенти! 🙂